NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Popcorn vs löpning

Kategori: EVERYTHING

hej hej, jag bloggade inte igår och förlåt för det!
Igår hände det inget speciellt precis som dagen idag, inget speciellt!
Vart i skolan haft vanligt lektioner och vart med Madeleine. Imorgon vet jag inte vad som händer och fötter men det kanske blir Malin, vi får se!

Nu ska jag i alla fall göra lite läxor, eller aaa... träna på dem! Har förhör på tisdag! så det gäller att det sitter innan fredag! För i helgen ska jag inte göra ett piss (alltså läxor)!!!
Jag ska plugga till klockan 7 ska jag göra lite popcorn och kolla på film (tror jag) eller så ska jag gå ut en sväng! Vi får se!



Ps. Min andra julklapp som jag ska få av pappa kom idag! Så jag längtar grymt mycket till på fredag! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: