NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Pluggar och "pluggar"

Kategori: EVERYTHING

Hej svejs! Hur har eran dag varit idag? Bra? Dåligt? Sådär? Min dag har varit väldigt skööööön! Mamma väckte mig vid 7 idag! Vilket är lite ovanligt för mig, jag brukar annars gå upp vid 6.15! Så ni kan förstå hur mega nice det var!!!
Hon kom försäg och väckte mig 6.15 och frågade när jag bröjade skolan idag! Och det visade sig att mamma kunde köra mig till skolan för jag började senare! Så min dag började väldigt nice! Sovmorgon och skjuts till skolan!

Skolan då, började sent, slutade tidigare! Alltid lika sköööööönt!
Men det jobbiga var att jag och M gick hem till mig (bor "långt" från skolan, tar 30 minuter att gå), ajjjajaja..... det var inte kul! Jobbigt och mega jobbigt!
Men nu är jag och M hemma och göra läxor och njuter av livet!

Juste ska fixa en blogg till M här på blogg.se (YEEEEEES!!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: