NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Please, for me?!?!

Kategori:

Chachachacha! Hur är det där borta? Bra? BRA!

Jag är nog världens lyckligaste tjej idag! Jag ska få min iPhone 4s! YEEEEEEEEEES.......... Oj, vad jag har längtat!

Haha... Nu på onsdag har jag bestämt att jag och Malin har en dejt, så får hoppas hon inte sviker mig! Men det brukar hon INTE!
Älskar dig, Malin J....

Juste, Malin och Klara gör något som jag kommer få reda på i sommar! Alltså jag vet inte vad det är men det är säkert något med att jag åker till USA! Men jag vill veta nuuuuuuuuuuuu............... Så jag tar tillbaka det jag just skrev jag älskar inte dig MALIN! Jooo... Klart jag gör, eller näää..... Jag vill veta men dem VÄGRAR säga! Buhuuhu..... Malin, du är världens bästa bästa bästa vän! Jag är så glad att vi har träffat varandra. Vad skulle jag göra utan dig? va?

Klara, du är söt, underbar, bästa, cool vad mer kan man begära från dig? INGET, jag vet! Du är en sann vän! Och det är det jag gillar med dig! Jag älskar dig, Klara L.......

Tjejor, säg nu vad ni håller på med! PLEASE?!?!?! FOR ME?!






Kommentarer

  • Malin säger:

    Haha I don't think so!!!! Haha <3 Love i toooo!! <3<3

    2012-01-02 | 23:19:23
  • Anonym säger:

    Ska du ha en ''utbytes-blogg'' när du är i usa?!??!?! :)

    2012-01-04 | 15:44:54

Kommentera inlägget här: