NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Moderna museet (2012-01-13)

Kategori:

Okej, jag skulle berätta om min dag i fredags!
I fredags åkte vi med klassen och 9c till moderna museet! Jag trodde det skulle bli så tråkigt och bara helt enkelt tråkigt men det visade sig att det var väldigt kul! När vi kom dit åt vi mat och efter det gick vi på vår första utställning, utställningen vi gick på var en fotoutställning och snacka om att det var en rolig utställning! Jag och Malin gick runt och tog bilder på foton och på varandra! Vii hade så kul att vi kom långt efter gruppen men det var inte så svårt att hitta dem ha-ha!
Efter den utställningen gick vi på vår andra och sista utställning som var en konstutställning och den var också väldigt rolig! Där gick man också och tog fina bilder på konsten och på varandra, sjävklart kollade man på konsten också ha-ha! Denna gång var det inte bara jag och Malin som gick runt och tog foton, man kan säga att det var typ hela klassen. Det var jag, Malin, Emil, Martin, Klara och några till men det var mest jag och Klara! Ha-ha, vi fick några sköööööna foton!

När vi var på väg hem var vi tvunga att ta "fel" buss från märsta till Sigtuna så jag och Malin bestämde oss att gå av på en busshållsplats som var en bit ifrån mitt hus men ändå närmare mitt hus än hennes! Så det vara bara att bita ihop och gå snabbt i "snöstormen" men man kunde inte gå snabbt för det var ruskigt halt på vägen och kallt!!! Men tillslut kom vi hem till mig frysna och levande! Juste glömde det här, jag och Malin hade våra tunna jackor så kan vara därför vi frös så himla mycket! ha-ha-ha

Det var typ en kortfattad dag om fredan!
Pussar!

Ps. Kan vara svårt att fatta men jajaj.....






































Kommentarer


Kommentera inlägget här: