NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Mega stor bulle + biologi = nice

Kategori: EVERYTHING

Hej hej, hoppas ni mår bra! Jag mår väl sådär! Lite små stressad över skolan, usa och allt! Det är svårt att beskriva känslan, men men.....!

Skolan idag har varit som vanlig, tråkig eller inte tråkig, långtråkig!
Måste göra lite biologi men orkar inte! Men måste! Tänker såhär, om jag läser biologin kan jag kollar på oth resten av kvällen (av det som är kvar av kvällen, vilket är typ 2h), sweeeeeeeeeeet!!!
Har värsta mega bullen kvar som jag ska tjocka mig med!

Jäklar, vet inte om jag skulle gå på handbollsträningen idag, får kolla på mobilen! Hahha.... Men är osäker! Just nu kommer skolan faktiskt först! Går ju ut skolan i år, så måste kötta! buhuh... Men det är sanningen! School sucks!

Jaja... biologin väntar och min mega stora bulle! Puss på er!


+

=

Kommentarer


Kommentera inlägget här: