NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

K.U.K "Klassen utan kunskap"

Kategori: EVERYTHING

God morgon söta läsare! Vad händer idag då? Vi ska ha födelsedagskalas för lillebror, vilket innebär familj kaos kommer haha... Senare i kväll blir det Klara och Madeleine, vi ska baka morotskaka till lärarna, klassen håller på att samla in pengar till skolresan! Får se hur det går, men det ska nog gå bra, eller vad tror ni?

Haha... Många i klassen vill ha en klasströja som minne när alla splittras nu i sommar, det fanns många tryck alternativ som man kan ha på sin tröja! Det fanns ett ganska skönt tryck, K.U.K "Klassen utan kunskap" men jag skulle inte kunna gå runt med en tröja där det står K.U.K på men det var ett väldigt roligt tryck för det matchar in till vår klass!
Sen fanns det många fler som t.ex. Kan innehålla spår av nötter, K.Å.T (glömt bort vad det stod för), kommer inte på fler.

Igår kväll åkte jag hem till Emil (igen) för att kolla på film, det var jättemysigt! Det var jag, Emil, Martin och Jesper! Vi hade det väldigt roligt!
Tidigare på dagen hade jag sagt att jag skulle dissa honom för att vara med Theresa och Antonio men fick ett sms av honom vid typ 8 tiden där det stod "Du kanske måste komma hit i alla fall :)<3" Hahha... Vilken kille! Men kul var det!

Nu ska jag nog göra lite matematik innan släkten kaos kommer, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: