NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

HUR GICK DET?

Kategori: EVERYTHING

Hej hej, nu är ju frågan, hur gick det för Filips handbollslag igår? Vann dem? Förlora dem? Det är ju frågan, ha-ha.
Igår var det Filips första borta matcher ever! Vilket också innebär hans allra första handbollsmatcher såklart! Han och hans lagkamrater spelade jättebra! Och hör på det här!!! Dem vann ALLA sina matcher, dem fick till och med diplom (okej, alla lag fick det), duktigt duktigt! Filip gjorde två jättefina mål, han kom med fart och sköt hårt in i målet men bara ena gången men andra gången var det bara ett turmål men han tjänade 20kr (10kr för varje mål) ha-ha.
Filip spelade ganska försiktigt men när han väl fick bollen och visste att nu kan jag skjuta in i mål gjorde han det! Så det jag försöker säga är att han förstår sig på spelat väldigt bra!!!
Och det bästa av allt! Han fick samma nummer som jag hade när jag spelade handboll, nummer 7! Jättegulligt! Ha-ha snacka om att jag blev glad när jag märkte det! Så glad att jag var tvungen att ta en bild på han... Ha-ha.

Jag vet inte HUR många matcher dem spelade men det var några stycken! Det blev ganska långtråkigt under pauserna men sen när dem väl spelade blev man taggad!

Jag har själv funderat på att börja spela igen (bara fram tills jag åker till USA såklart) så på tisdag (tror jag) kommer jag gå och kolla på deras träning och se efter om det verkligen är så att jag vill börja! Men jag har haft suget i ganska länge! Jag saknar helt enkelt handbollen och alla i laget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: