NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Felicia står i duschen och jag sitter på golvet

Kategori: GUEST BLOG

Hejsan Svejsan! :)
Malin här igen :) Gästbloggar lite nu, medans Felicia står i duschen :)

Vad vi gjort idag då? Jo vi har kollat på film på SOn om Andra Världskriget. Måste faktiskt säga att den var väldigt bra, även fast den var hemsk.
Sen har vi haft Svenska, NO, Matte och Engelska. Jag då personligen som rent av hatar Engelska (vilket inte Felicia gör, eftersom hon ska till USA snart) gick det faktiskt bra för mig idag och de var ganska kul, eller nej inte kul, men ni vet de funka liksom :)

Ja, att Felicia ska åka till USA och plugga i High School, vad tycker vi om de då? Jag tror de blir väldigt roligt för henne, men självklart vill jag ju också göra de, så kan väl erkänna att jag är lite avundsjuk :P hehe Skulle också vilja åka till USA, kan ni fatta vad cool? och de skulle faktiskt vara kul att inte bo hemma ett år :) Jag skulle nästan kunna tänka mig att bo på typ internat :P

Nu kom Felicia ut ur duschen, så ska väl sluta skriva här och så ska vi äta mellis, ha de mysigt och plugga lite :) Puss på de, som Felicia brukar säga :)

Hejdå! Hoppas jag får skriva någon mer gång ;)
Puss och Kram Malin :) <3

P.S Tack för att du är en underbar vän Felicia och för att du alltid finns här för mig! Älskar dig av hela mitt hjärta och jag kommer sakna dig så sjukt mycket när du är borta nästa år!! <3 <3 <3 <3 LOVE YOU bästavän och fru! <3 <3 D.S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: