NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

FAR

Kategori: EVERYTHING

Hej hopp! Jag har ju glömt bort att berätta en viktig viktig sak! Imorgon är det inte vilken dag som helst! Imorgon är det den dagen min lillebror föddes för 9 år sedan! Kan ni fatta hur snabbt tiden går! Han var typ en liten bebis för 1 år sedan och nu fyller han 9 år och går i 2:an, shiiit!! Han är nästan ett huvud kortare mig och jag går i 9:an och han i 2:an, låter inte det helt sinnessjukt? Äää.... Jooo!! Men whatever, är man stor så är man!
En liten rolig sak är att jag, mamma och Theresa kallar min lillebror inte för Filip (joo, mamma säger Filip då hon är sur, samma gäller till mig och Theresa med) vi kallar han för "lillebror och bebis" haha.... medans pappa säger Filip! Pappa gillar inte direkt när vi säger "lillebror och bebis" till honom, man hallå!!! Han är vår lilla bebis och kommer alltid att vara det! Haha....

Filip med tre ord!
SÖT, SNÄLL (oftast) och ROLIG!
Han har sina stunder då man bara har lust att slå honom men det är ingen idé att slå honom för han slår bara tillbaka (fast hårdare)! Haha.... Inte kul med blåmärken tss... Men han har också sina stunder då kan kommer med extremt sköna kommentarer som,

Filip: Felicia, vi säger lyktstolpe på tre!
Jag: Okej!
Båda: Ett, två, tre, lyktstolpe!
Filip: Smurf, nu är du skyldig mig en läsk!
Felicia: Haha... Då säger jag gammelsmurf!
Filip: Aaahha men då säger hans farsa!

Haha... Jaa ibland kan man bli riktigt dissad av lillebror!

Finns en till rolig sak, då var jag tyvärr inte med men jaja....

Pappa: Vem är din idol?
Filip: Vet inte, idol har inte börjat än

Haha..... Fyfan vad skööööööööööön!!

Så det jag försöker säga med dem här meningar eller HELA inlägget är att jag ÄLSKAR MIN LILLEBROR!
Vem skulle jag annars bråka med hela tiden och vem skulle jag annars kram på hela tiden?

Jag älskar dig Filip A R!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: