NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Can we forget the past, I miss you I mean it, and if love is made of glass, can we pick up the pieces?

Kategori: EVERYTHING

Hej sötnosar!

Hade första idrottspasset med C idag och snacka om att det var jobbigt men älska jobbigt! Idrotten var sjukt rolig!!! Älska idrott!
Vi körde uppvärmning, biptest, cirkelsfys och evighetsstafett! Mitt lag vann tack vare hela laget och D!

Imorgon ska vi till nordiska museet (tror det var det) med 9c. Vet knappt vilka som går i den klassen ha-ha-ha, fail! Men orkar bry sig, slutar ändå skolan snart ha-ha-ha
Sen blir det även PAPPA imorgon! YEEEEEEEEES...................!!! Men kommer inte få träffa Theresa för hon ska till A -.- Men om jag ska vara positiv så har jag hela hennes säng för mig själv och det innebär att jag kan göra läxor utan att bli störd av Theresa!

Efter skolan var jag och Malin! Vi åt lika mycket som vanligt till mellanmål och slappa framför tv:n, alltid lika mysigt att vara med min fru! Älskar henne..................... Kommer sakna henne med hela mitt hjärta när jag är i freaking US!!!

Nu ska jag ringa daddy! cya bitches!


Jag efter idrotten, jag trivs i min lilla hörna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: