NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

BREV

Kategori: EVERYTHING

Hola amigos!

Det är första dagen på det nya året! hur känns det? Jag fick en bra start på året! Vi har varit hemma hos min mormor och firat hennes födelsedag och ätit tårta och bullar! GOOOOOTT!!
Sen har min dag varit hur bra som helst.... Jag vet att jag kommer trivas jättebra i år! Jag fyller 16år (2 år kvar till 18, sweeet! Eller hur Theresa?), får börja övningsköra, jag ska åka till USA, kan det bli bättre? Jag har längtat till 2012 för då blir man 16 och det innebär börja övningsköra! YEAH.... Får hoppas jag och trafiken trivs ihop... Men det tror jag. För jag och moppen trivs ihop!

Nästa vecka har man lillekroven som jag måste ta hand om! Mysigt? NEJ.... Eller det beror på hur snäll han är!
Men jag har lite saker som jag vill/måste göra!

* Skriva ett personligt brev till STS, måste verkligen det!
* Fixa ett fotoalbum till STS, måste verkligen det!
* Träffa M, Madeleine, Malin? 
* Fixa ett sak till Klara, guuuuud vad roligt!!!!!!!!
* Passa lillebror, hahah.... Klart jag måste det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: