NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Blodprov och jag är ingen good match!

Kategori: EVERYTHING

God morgon bloggen! Just nu sitter jag på läkarhuset i Sigtuna, väntar på något blodprov jag precis har tagit. Blodprov och jag går inte ihop så är det bara! Under hela provet kollade jag ut ur fönstret och bara andades och tänkte på ingenting, kvinnan som tog blodprovet var som tur väldigt trevlig, så kände mig safe.
Hahaha....
Omg! Ni ska veta hur konstig kvinnan i receptionen är, hon är jättevirrig och helt enkelt konstig. Kunde seriöst inte hålla mig för garv! Hihihi

Jag vet inte riktigt när jag kommer komma tillbaka till skolan men förhoppningsvis vid 10, vill inte missa hur mycket som helst, eller?

Imorgon blir det K har lite att prata om med henne!!

Jaja... Nu ska jag spela och vänta på svaren, puss så länge!

Kommentarer

  • Theresa säger:

    MEN SLUTA LÄGGA UPP FULA BILDER PÅ MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! OM DU MÅSTE GÖRA DET SÅ KLIPP BORT MIG, SLUTA VARA SÅ ELAK SER DU INTE HUR JAG SER UT ELLER????

    2012-01-30 | 22:45:28
  • Theresa säger:

    MEN TA BORT BILDEN!!! SLuta vara så elak hela tiden.............

    2012-01-30 | 22:46:32

Kommentera inlägget här: