NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Allt fixat

Kategori: USA

Hey babe! How are you? I'm fine, thanks!

Min dag har varit ganska skööön!!! Jag har bara suttit i min säng med Theresa och skrivit mitt personliga brev och sen har vi också fixat ett fotoalbum! Och det låter väl nice?

Jag har precis kollat på Alvin och gänget och tänkte att jag ska lägga mig i sängen och spela lite på mobilen innan sovdags... Måste gå och sova tidigt idag, är trots allt skola imorgon... Orkar inte!
Men om man tänker efter har lovet varit ganska segt, men men.... Skola imorgon men nästa lov (sportlov) fyller man 16 bast, det låter awesome, right? 

Justfan.. Jag och mamma har gjort klart ALLA papper som ska fixas inför USA resan så nu kan jag sluta stressa över det! Love it...... Tror mamma skulle skicka dem imorgon eller idag!

Goooood night



Kommentarer


Kommentera inlägget här: