NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

2012

Kategori: EVERYTHING

Gott nytt år alla!
Varför ska man egentligen säga det? Jag fattar inte. Okej det är ett nytt år men jajaj.... Orka med det! Okej nu ska jag inte vara så negativ! Nästa år är man i USA och firar nyår och alla deras högtider! Det ser jag verkligen fram emot!
Haha... Alltså jag trodde detta nyår skulle bli riktigt roligt men icke sa nicke! Okej, vi hade det mysigt under middan och under 12 slaget, men annars kändes det som en heelt vanlig dag! Och det sugeR! Jag ville ju göra något roligt! Som att vara med mina kompisar eller vara hemma hos min moster! Nä, men då blev man fast hemma! Lovely.....

Jag vet inte vad det är med mig, jag har inte varit mig själv! Men jag tror ingen har märkt det..... Jag tänker bara på hur man ska göra?  Hur ska det fungera? Kommer det fungera? Varför känner jag som jag gör?
Det jag helst vill är att bara glömma bort dig! Jag vet det inte låter speciellt snällt! Men jag orkar inte bry mig! Det verkar som att vi verkligen inte kan glömma bort varandra! But trust me, I can!

Juste, man ska ha nyårslöften, eller hur?
Men jag har inga! Jo, ett att komma till USA! Det är mitt löfte och det kommer jag stå fast med!

Nu ska jag gå och sova. Får hoppas att min förkylning har lagt sig tills imorgon för jag behöver verkligen vara pigg imorgon för då ska jag och mamma gå egenom ALLA STS papper! YEAH..... Mitt år kommer inte bli kass, jag bara vet de! Jag kommer njuta hela tiden! För snart lämnar jag detta land och jag vet att jag kommer sakna Sverige + alla mina nära och kära, så just nu ska jag bara njuta! För snart åker jag. Tiden går snabbare än vad man tror! TRUST ME.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här: