NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

2012-01-15

Kategori: EVERYTHING

Hej hopp! Jag har bara skrivit om fredag och lördag men inget om min dag idag, ha-ha lite failat!
Idag har jag inte gjort så himla mycket, spelat wii med lillebror, sjungt med Theresa (alltså wii), kollat på ett avsnitt av GG med Theresa, gjort iordning mig, fixat med bloggen och nu måste jag göra lite läxor! Och min dator håller på att dö när som helst! shiiiiit...... Måste ladda datorn nu! Men orkar inte gå upp ur sängen (Jaa... Jag vet, jag är lat ha-ha) men jag måste suuuuuuucccccccccck..........

Känner mig lite små stressad över mina mini läxor ha-ha... Jag har biologi läxa (lätt), språk läxa (sådär) och en bild läxa (lätt). Så det som måste göras nu är spårk läxan, men jag orkar inte!!!!!!! Men jag får komma på ett pris som jag kan få efter jag har gjort mina läxor! Fykatten vad smart jag är, puss på de!
Måste gåååå.... Byebye Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: