NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Vad ska jag göra om du svimmar?

Kategori: EVERYTHING

Min och Martin konversation idag
Jag "Hey sexy, hey sexy!"
Martin "Hey bitch!"
Hahah.... doog lite, älskar dig också Martin, puss!

Orkade seriöst inte blogga igår, sorry... Men jag tänkte verkligen att jag skulle göra det men palla inte. Sånt händer!
Skolan idag har varit chill.... Jag slutade 13 men det var för jag måste ta några vaccinationer inför USA resan! Yeah... Men jag har verkligen blivit rädd för sprutor nuförtiden, så M fick följa med och stötta mig, hihi.... Men det gick faktiskt bra, höll nästan bara på att svimma men annars gick det toppen, gjorde ont som faaan... Men det är BARA 3 sprutor kvar, FML...........

Efter skolan blev det kila hem till mig med Malin. Vi gjorde inte så mycket, kollade på film, åt (som vanlligt! Tjockisar....!) och hon testade lite kläder som jag inte ville ha kvar! Varsågod Malin....!

Nu ska jag vara duktig och plugga, älska livet, eller hur? Men det är bara att kötta nästa sista veckan, eller hur? Om en veckan och 1 dag är det lov, då älskar man verkligen livet! Och om 12? dagar fyller jag 16..... ÄLSKA VERKLIGEN LIVET.......... Puss

Juste fan... Jag är verkligen ingen NO älskare men fick tillbaka labben om DNA idag (eller vi fick kollade på den!) och det visade sig att jag fick ...... Det är väldigt bra om man HATAR no! Men vad gör man inte för betygen sista terminen?
Puss...


Ååå... Jag saknar sommaren........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: