NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Vattenberoende...... haha, normalt?

Kategori: EVERYTHING

"Dagens" nyhet: Theresa och Antonio har lagt upp på FB att dem har ett förhållande! (äntligen) yeeeeees.....

Hej, jag vet, jag måste bli bättre på att blogga! Men som jag skrev i mitt förra inlägg har jag inte så mycket att skriva om, sorry!
Kan skriva om min "underbara" helg haha....

Okej, så i fredags var jag ju med Malin efter skolan och med Emil på kvällen. Ni vet redan vad jag och Malin gjorde, vi spelade wii, pratade och målade naglarna och lite mer. Jag och Emil kollade på PRISON BREAK! Snacka om att det är bra!! Älska PB.. Sen gjorde vi inte så mycket mer.... På kvällen kom såklart mamma och hämtade mig, skööööööönt! Det var fredan.

Lördag, började med att jag vakna vid 8.30, väckte tydligen Tim (sorry), gick ner och åt frukost med alla andra, skulle följa med till lillebrors handbollsträning men slutade med att jag åkte hem till min mormor. Hemma hos mormor och morfar fick jag jobba lite med bokföringen, var första gången för min del men det var riktigt kul, det var massvis med siffror (vilket passar mig bra!) vilket jag gillar!
Efter det åkte jag och min mormor till Maxi för att köpa födelsedagspresent till lillebror, vi hittade en USA onepiece, jätttefiin!
Åt lunch hemma hos dem också sen kom mamma och hämta mig så åkte vi till Maxi för att handla middan. Det gick inte direkt som vi ville, Filip och Oliwer (kusin) gjorde lite dumheter så polisen fick komma, vilket gjorde att det tog längre tid än vad vi hade beräknat med, haha... Orkar inte gå in på detaljer...... Vet heller inte om jag får haha.... Äää... Juste, Antonio var hemma hos oss igår och åt middag vilket blev att jag spenderade min kväll med dem, vi kollade på Melodifestivalen 2012 och pratade lite om allt och möjligt! Haha.... Jag skulle kanske hem till Emil men han var tydligen lite små trött så det fick bli A och T, men om jag ska vara ärlig så var det skööönt att vara hemma för då kunde jag gå och lägga mig tidigt, mums!

Idag, hade vi födelsedagskalas för lillebror. Vi hade bara min mormor, morfar, moster och mina två små kusiner över, vilket var väldigt skööönt! För jag har varit trött hela dagen idag! Så det var nice att ALLA inte kom.... Så jag har varit lite onyttig idag (förlåt Klara! Men pajen kommer jag träna bort, puss) men det syns inte, hahah.... Justfan... lillebror älskade onepiecen, han brukar nämligen ta min onepiece ibland och använda den, haha... söööt!
Annars har väl inget mer hänt, jooo... jag har så jävla ont i min mage så det suger!

Haha... Juste.... Jag har blivit beroende av vatten, jag dicker vatten HELA tiden. Jag kan dricka lite vatten och sen kan jag bli törstig efter 5 minuter igen, jättekonstigt jag vet, menmen....!

Nu ska jag fortsätta kolla på Wallander, puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här: