NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Våren är på väg men jag vill ha sommar, inte vår....

Kategori: EVERYTHING

Hej hej... En rastlös Felicia här borta.... Jag har verkligen inte gjort något speciellt idag, lite svenska, kollat på tv, smsat med söta kompisar, städat undan lite små saker i rummet och inte så mycket mer!

Det suger att vara hemma från skola man känner verkligen att man kommer efter! Men enligt M och K så ligger jag inte efter, sköööönt! Men det är bara att göra provet imorgon på lunchen eller något. Jag tänker inte göra provet när jag kommer tillbaka från lovet! Vill ha det gjort innan lovet! Och imorgon är det sista dan så det är bara att ta tag i det hela och göra det...!

Skulle träffa A idag men det gick ju inte, synd synd.... hahah... Skulle också vara med M men NEJ!! Jag har nästan lust att ringa henne och be henne komma över eller så kommer jag till henne! Jag orkar inte vara hemma och inte göra någonting! 
Jag får sms och kolla vad hon gör! Så gör vi.... Vi smsar M.... 

Juste, förintelsen ska in imorgon så måste skriva ut den idag och kolla igenom den så allt är med! Men det tror jag... Eller jag hoppas det! 

Peace out suckers.......


Sommaren 2011, älska...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: