NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

I like your ASS... Hahaha...

Kategori:

Tjena tjena mitt bena!
Igår blev det en trevlig kväll, var med M och kollade på film och pratade som vanligt.... Alltså ni skulle inte förstå hur kul vi hade det, vi satt och skratta hela tiden för båda var så trötta... Okej, jag var jättetrött vilket innebär att jag sa det jag tyckte lät bra, svårt att förklara, men jag flummade bara lite.
Malin frågade mig jättemånga gånger om jag har tagit en heaven tablett (en stark tablett jag fick av läkaren när jag hade som mest ont i ryggen) för hon tyckte väl att jag var lite smått borta, hahaha... Men nej, jag hade inte tagit någon heaven tablett, eller?

Idag måste jag plugga inför matteprovet, lovely.... Så ingen ska smsa mig idag! Eller smsa på för då har jag en ursäkt att inte behöva plugga... Men seriöst det är alltid så, när man är upptagen blir man typ bombad av sms men när man inte har något att göra får man inga sms! Helt sjukt!

Något jag märkte idag, är att jag fått fler läsare, alltid lika kul!

Får se om det blir Martin idag, lite osäker för Th kommer till oss today och hon kommer väl lacka om jag drar hemifrån ikväll! Hahah... Men jag och Th har inte träffats på jättelänge, eller det känns som de i alla fall.... Så får se om jag stannar hemma.

Apropå Martin! Han tycker jag och Malin skickar mer gubbar än att skriva när vi smsar varandra, lite kul! Men jag fattar inte vad han menar? Vi skickar väl lagom mycket gubbar när vi smsar, eller?
Men hallå, alla vet att det är mycket gulligare att skicka många gubbar på meddelande än inga!

Nu måste jag börja fixa iordning mig och sen sätta på högsta volymen i öronen och plugga matte! Puss!

Ps. Lov snart! LOVELY?!?!?!? Det är LOVELY!!!!!


Känner igen sig....


Saturday today, men jag ska inte ha godis, åt det igår så avstår idag!


Det är väl inte så många gubbar, haha...




Kommentarer


Kommentera inlägget här: