NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Valentines day + Isvak = perfect day

Kategori: EVERYTHING

Hej alla istappar! Idag var min klass och 9c vid naturskolan i Rävsta! Som ni alla kanske vet så skulle vi bada isvak! Och det var nog det roligaste jag hade gjort (tror jag...) Jag var jättenervös men samtidigt väldigt taggad! Jag hoppade trea av alla tjejor.... Joppe (Josefine 9c) hoppade först sen Klara och sen jag.....
Det var jätteroligt att kolla på dem andra när dem hoppade.... Man kände verkligen hur nervös man blev när man själv stod där uppe och skulle hoppa i! Herregud.... Det var en cool känsla!
Ni förstår inte hur kallt det var i vattnet! Jag trodde jag skulle dö, eller nä... Men det var kallt! Men värt det.....

När man väl hade hoppat och skulle ta sig upp gjorde man bara något och helt plötsligt var man uppe och man kom inte ihåg någonting typ, lite ballt! Alltså det var såååå kuull.. När man väl hade hoppat sprang man till en bastu som var varm och skön där man böt om och tog det lugna! 

Ni som inte har hoppat ska verkligen ta chansen! Ni som inte kan ta chansen, synd om er! Det var verkligen en upplevelse..... Puss

Självklart har vi filmat alla som hoppade men tog gjorde bara en liten video men några som hoppade! Jag, Klara, Emil, Thor (han går i 9c) och sen Gabriel! Jag var tvungen att ta Thor för han gjorde verkligen en lite komedi! Så underbart.... Men tyvärr är videon lite fel håll, kunde verkligen inte vända till rätt håll, men men... Man ser! Det är ju huvudsaken... Eller hur?

Idag är det Alla hjärtans dag, vad tycker ni om de? Överskattat? Underskattat?
Jag tycker det är lite överskattat, det börjar bli så ut tjatat! Eller vad säger ni?
Om man har pojk/flickvän är det väl mysigt men annars är det väl kompisarna och familjen man är med! Eller? Men jag kanske inte ska tänka såhär negativa tankar om Valentines day för i USA är det STORT! Det ska bli mäktigt att fira där.....

Nu ska jag plugga lite inför matteprovet till nästa måndag.... Puss


Happy valentines day girl, love ya..


Vår isvak, fashion...


På vägen till naturskolan.... Vi hade oss en lång väg framför oss, tungt var det också.... Puss på det!


Isvak 2012! Älska...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: