NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Tydligen var det 70 men åkte ner till 60...

Kategori: EVERYTHING

Hello sweet things..... Jag har inte bloggat på ett tag men det beror på att jag har inte haft tid. Det har hänt lite små saker i mitt liv senaste gången jag skrev. Jag har testat på handboll igen (kul), fått ryggont igen, inflammation i fingret, haft NP och lite sånt! Ni märker ju att det är en hel del, men men...

Alla kanske inte vet vad som hände i torsdags när jag fick åka in till Karolinska, men det hade kommit fram att mitt njurväde låg på 70 (vilket är precis på gränsen att det kan hände något med mina njuar) och eftersom att det låg på 70 blev min mamma orolig och ville åka in och kolla upp de! Söta mamma.....

Vi kom dit klockan 3 och åkte hem vid 21.30, det var vekligen inte så jag hade tänkte att spendera min torsdag, men whatever.... Det visade sig att mitt njurväde hade sjunkt ner till 60 (vilket är superduperbra!) så vi kunde åka hem lugna och trötta från sjukhuset!
Det bästa med denna trip vad McDonald'sen. Det var lite wierd att äta mitt i natten men goott var det!

I fredags fick jag vara hemma från skolan och bara ta det lugnt men åkte hem till K på eftermiddan för att ha en myskväll med henne. Hon bjöd på fika vid Tant brun (tack), åt middag hemma hos henne, kollade på top model Sverige (snacka om bra) och sen prata vi lite. Det var riktigt trevligt! Nästa gång ska vi vara hemma hos mig och mysa.... Det ska bli kul!

Igår kom Antonio hem till oss och åt middag, vi spelade wii och kollade på melllo.... OMG, Ulrik kom till f*cking finalen, gooo Ulrik! Älska hans låt......

Nu ska jag vara lite små social och kolla på Saw med stora syster!
Och jag måste prata med dig, det är så jobbigt och inte veta hur vi ska göra men men.... sånt är livet, right? Lägger ut bilder från veckans händelser! Puss


Tjockis finger eller vad? (I tisdags..)


Mmm.... My Breakfast (I fredags...) 


Såhär ser det ut när jag gör min so! (I onsdags..)




Vid Karolinska... Mums.... Varm choklad..


3% kvar på mobilen när vi var vid Karolinska, LML (NOT.....)


Tant brun. Latte, hallonpaj och blåbärspaj (I fredags)


K och min fredags mys


Från igår, jag, lillebror och kusin IdaOlivia


Mmm... Ulrik... Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: