NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

K

Kategori: EVERYTHING

Hej hej... Jag vet att jag måste bli bättre på att blogga, förlåt! Men jag har inte lika mycket blogglust nuförtiden.... Förlåt! Men ska verkligen börja blogga på riktigt! Ska försöka iallafall!

Gud, vad hände igentligen igår? Juste... Jag och K gick hem till min mamma efter skolan och snacka lite, kollade på The O.C och åt mat. Vid 5 tiden kom daddy och hämta oss så åkte vi till Maxi och handlade till kvällen och lite sånt! Orkar inte berätta exakt vad vi gjorde men vi kollade på film, åt Ben and jerry, fruktsallad, tacos och drack lite läsk *host* och fixade naglarna, mysmysmysmys.... Vi hade verkligen det mys!

Idag har jag gjort en hel del (enligt Klara) jag har spelat wii, duschat, kollat klart på She's the man (världens snyggaste kille är med i den, dör en liten stund varje gång han kommer upp på tv bilden!), handlat mat, varit på kalas för min lillkusin Kevin 4år, varit med min kusin Viktoria och varit med K.... Så har min dag sätt ut! härlig lördag... Blev tyvärr ingen melodifestivalen idag men det gjorde inget var med K så det är lugnt!

Imorgon blir det KANSKE åka och handla lite små saker till mig! YEEES.... Älska! ska köpa lite kläder och ett ROSA mobilskal till min iPhone! Puss...

David har börjat fråga lite frågor om Kent för jag har börjat lyssna på honom och han är ett stort fan så han frågar ut lite frågor lite då och då, vilket bara är kul! Om jag klara det får man en belöning.... Och det älskar jag, belöning! Spännande.... Får se vad jag får!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: