NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

FETTISDAGEN

Kategori: EVERYTHING

Hello sexy people!

Skolan idag har varit helt ok, brukar alltid tycka tisdagar suger men nejnejnej... Idag var det helt ok! Hände inte något speciellt roligt men det brukar det väl inte göra? Eller?
Längtar till lovet såklart! Fyller ju liksom år.... Hihii....

Juste blev klar med min förintelse uppgift idag, älska.... verkligen mega älska... Nu är det bara "redovisning" (fick inte göra någon uppsats -.-) i no och sen svenska... Men det gör jag under lovet. Om jag känner mig rätt kommer jag inte göra det! hihih.... Men det är bara att ta tag i det hela, hur jobbigt ät det igentligen hahah.... Men om man har lov blir man alltid så lat! Vill BARA vara med mina älsklingar.....

Apropå älsklingar blir det Tim tim imorgon, yeeees... Har inte varit med honom på år och dar, så imorgon smäller det! Vi kommer säkert hitta på något. Saknar dig....

Ååå.... När det blir 6 grader ut kommer jag börja använda min skinnjacka YEAH... Idag när jag kom hem var det 4.8 så det är bara att hoppas.... Men klart jag vet att det är kallt på morgonen men då kan man alltid sätta på sig en tjocktröja under, looooove!

Idag är det semledagen men jag ska vara duktig och INTE äta någon semla! Gillar ändå inte det, haha... Så varför ska man äta något man inte gillar.... PASSAR... Jag hoppar på frukten istället, mums...
Nu ska jag fortsätta "smsa" med AA, puss på er...




Kommentarer


Kommentera inlägget här: