NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Dagen innan onsdag, dagen efter måndag

Kategori:

Bara för jag ville skriva ett inlägg på datorn ska internet fucka! Fuck... Men men, får skriva ett inlägg på mobilen! Mums
Igår efter skolan gick jag och K hem till henne. Vi tog lite mellanmål och kollade på GG i ungefär 20min efter det böt vi om till springkläder och gick ut med C och sprang! Det var riktigt sköööönt! Vi ska börja springa VARJE TISDGA! Och det ska vi hålla på med fram till sommaren!
Efter rundan satte vi oss i badkaret och tvätta håret, åt onyttigt, pratade och hade ansiktsmasker, mysigt mysigt! Vi hade det så mysigt! Vi måste göra om detta snart!
Det är helt sjukt, jag och K är väldigt lika på både in och utsidan och båda känner samma sak vilket är underbart!!
Nu ska jag gå, måste duscha och sen sova! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: