NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

All Night Long....

Kategori: EVERYTHING

Hej söta... Nu kommer ett litet klagomål inlägg till mina älsklingar (ni vet vilka ni är)!!!!! Ni måste börja blogga igen, jag går in på era bloggar varje dag och kollar om ni har gjort något nytt inlägg, men NEJ.... Vet ni hur arg jag blir? HALLÅ?!?!? Börja blogga förfaaan......!! Puss, älskar er...

Har precis ätit! Blev kött, strips och beea, lite tjockis mat på en tisdag.. men men... gott var det! Känner mig lite små tjock nu, haha..
Mamma kom också hem med semlor och marabou choklad, nooo? yeees? Men gulligt av henne.
Ska kolla om jag kan beställa hem lite U-kläder, men varför skulle jag inte få de? Nä, skoja... Men väntar på att mamma ska komma upp så hon kan beställa.... mums...

Får se om jag går ner till stan på torsdag för att träffa A, han håller på att övertala mig, haha.. men lyckas inte så bra....hih... men jag har bara 10min emellan mina lektioner så hinner inte fram och tillbaka. Men får se hur jag gör. Puss...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: