NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Um you're like 12, you were dumped. Your life is NOT over.

Kategori: EVERYTHING

Fuck det här! Seriöst! VARFÖR KAN INTE MIN RYGG BLI BRA?! Jag orkar inte gå runt med ryggvärk hela jävla tiden! Och vem vill gå runt och knapra tabletter 24/7? INTE JAG…!

Aha.. jag blogga inte igår! NP gick bra, trodde de skulle vara svårare men icke sa nicke! Ärligt var det inte lätt och inte svårt, helt ok alltså! Hoppas nästa NP går bra!

Dan idag har varit bra men seg! Har varit trött, ont i halsen, hes, ryggvärk och dåligt väder! Kan dan bli sämre? Om man känner mig bra så vet man redan svaret på den frågan! Haha…

Ska fortsätta kolla på tv nu och sen måste jag packa! LOVELY! Får nog ta det lugnt i helgen så min hals blir bättre snart!


Gör mig på bättre humör! PLEASE?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: