NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Tjena pudding, står du här och dallrar?

Kategori: EVERYTHING

Trött som apskit! Skulle leka med Hanna Banna idag men nej nej nej nej… Hon mår dåligt så vi får leka i helgen istället! Härligt… Men de ser man framemot! Vem ser liksom inte framemot att leka med Göran? haha

Känner mig jättestressad över allt! Speciellt skolan…. -.-
Lista över inlämingar/prov:
No uppsats in nästa helg
NP imorgon
NP matte onsdag
Idrottloggen ska skrivas
Svenska in på torsdag
Bildprov om två veckor
Hk prov om två veckor
Matlagningsprov om tre veckor
Ekonomi uppgiften ska redovisas v.21
Så aaa… Ni ser ju, inlämingar på på inlämingar! ÄLSKAR MITT JOBBIGA LIV!

Alltså vad håller killar på med? De tror seriöst att dem kan skicka sms när fan dem vill! Aa… nu är jag kåt, vi smsar Felicia! Alltså va? Väx upp förfan! Börjar bli rikitigt jobbigt! Och nej, jag tänker inte göra något med dig…. IDIOT! Bara för du är äldre än mig betyder de inte att jag är rädd för dig!

Nä, kanske ska ta tag i mitt liv nu! Och börja plugga lite inför proven, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: