NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

The hunger games

Kategori: EVERYTHING

Heyy sexyy thing!
Igår åkte jag hem till min far, syster och bror! Skulle egentligen hem till honom idag men eftersom jag inte kunde gå till skolan idag så bestämde jag mig att åka igår! Så igår fick jag och syster en mys kväll tillsammans med godis, chips, läsk, film och BB… HÄRLIGT! Ps. Chipsen vi köpte igår var jätteäckliga (man ska inte smaka nya smaker!) och det va såklart chips jag mest va sugen på… inte lika härligt!

Idag har vi städat hela huset, men självklart tog jag det lugnt, Theresa fick ta det jobbigast tex. Dammsuga! Vi ska även ha en mys kväll idag, för vi ska nämligen iväg på bio! Vi ska kolla på The hunger games! SWEET…
Vi får hoppas att bion är bra men det tror jag eftersom många säger att filmen är det!

Snart är det påsk! Har ni några planer? Själv vet jag inte vad vi ska göra, umgås med familjen? Träffa kompisar? Träffa släkten? Som sagt ingen aning… men så är det när man är ungdom och inte vet något…