NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Sounds fabulous...

Kategori: EVERYTHING

Man ska respektera alla, oavsätt hudfärg, religion!

Hej topp hönor!
Jag märker själv att jag inte bloggar lika mycket längre men det kan bero på att jag inte är inne på datorn så värst mycket längre! Skyller på de!  

Gårdagen var bra, fick sällskap natten till idag av min älskling… alltid lika mysigt att vara med dig, K!

Dagen idag har varit bra, dock har min rygg värkt mer än vanligt! Så på grund av det gick jag hem, alltid lika skönt att inte behöva anstränga sig men det suger att gå från skolan. För det känns verkligen som att man skolkar för jag mår bra men ryggen mår inte bra! Ni fattar!

Känner lugnet! Kemilabben är in skickad, svenskan är klar! Och allt känns toppen (förutom ryggen!). Imorgon blir det M, det var ett tag sen, haha…

Justfan… nu på torsdag har licia np engelska läsförståelse! Toppen… Ser faktiskt fram emot de! Och nästa fredag 27/4 har jag np engelskan uppsats! Mys…

By the way… jag vet verkligen inte vad som har hänt, men något är det! Men seriöst så orkar jag fan inte bry mig längre!

Ikväll blir det mys framför tv, Dh and BB! HÄRLIGT!

Ps. Övningskörningen gick kanon! MEGA BRA… Ohoho… det gick bättre än jag trodde! Snart ser ni mig ute på vägarna också, sweet!
Trodde till och med att Theresa skulle tycka jag sög men nejnejnej… Hon tyckte jag var väldigt duktig! TACK!


Som sagt mys framför tv:en


Love couple.... A and F


Du och jag under täcket, baby!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: