NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Some people just need a hug....... around their neck....... with a rope.

Kategori: EVERYTHING

Herregud! Säger bara HERREGUD! Trodde verkligen inte såhär om dig! Och nu när jag vet mår jag skit på grund av dig! Tack så jävla mycket,  h**a! Alltså jag kan inte berätta allt men ni hade säkert blivit lika överraskad som jag blev! Och det var HBJ som berättade allt! Jag älskar dig för att du berättade, för säg är det jobbigt att höra men jag hade alltid vetat att du (alltså han) har varit en idiot och nu när jag vet sanningen vet jag de ännu mer! PRATA ALDRIG MER MED MIG! J*VLA ÄCKEL!

Dagen då, har varit jobbig men helt ok! Har smsat med idioten ungefär hela dan, fuck you! Förlåt för att de förekommer mycket svordommar i detta inlägg men jag måste få ut mina känslor på ett eller annat sätt!

Var med K och M idag, mår alltid lika bra att få prata ut med dem!
Pratade även ut med Hanna idag, nice tjej! GÖRAN.. JAG GILLAR DIG! OCH DET VET DU! På torsdag smäller de, eller hur? Vi kör på hård dejt, right?

Har också gjort bokförningen hemma hos mormor och morfar, alltid nice att tjäna pengar på något sätt! Hahah… Och bokförning är riktigt kul, siffor och sånt! De gillar jag!  

När jag kom hem gick jag ut och sprang och lillebror cykla bredvid, herregud! Kan inte fatta att jag orkar HELA rundan! Brukar nämligen inte de… haha! Får se om ryggen börjar värka, men vem bryr sig? INTE JAG! Jag orkar inte bry mig längre, jag har mina tabletter och de får räcka!
Ps. Sprang även längre än jag brukar! GO FELICIA!

Ska skriva ett långt mail till Rylee (min värdesyster) eftersom hon har små tjatat på mig, haha! Gillar dig med, Ry!
Kollar på BB och under reklamerna blir det samtal till M, ses imorgon GUNNAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: