NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Skratt, gråt, skvaller, mättnad

Kategori: EVERYTHING

Hey my beautiful friends…
Jag lovade igår natt att jag skulle berätta hur min och Hannas dag var, eller hur? Vart ska man börja?

Jag sov inte speciellt bra natten till gårdagen eftersom jag hade tagit en ganska stark ryggtablett, och den tabletten gör mig alltid lite små yr och spyfärdig. Så ni kan ju förstå varför jag inte kunde sova speciellt skönt!

Men vaknade i alla fall halv 12, gick upp fixade iordning mig, smsade H och hoppade på bussen. Vi tog oss till Kista med skratt och mycket skvaller! Kom dit, gick runt och shoppade massvis med olika hårprodukter till mitt hår, köpte Titanic 3D biljetter och köpte underkläder till mig! Jag hade nämligen två presentkort från NewYorker och grejen är, jag gillar inte den affären! Så därför fick det bli underkläder istället för vanliga kläder! Hanna var duktig och köpte nästan ingenting… men när jag oftast får pengar försvinner dem så här fort, du hinner knappt säga BOFF…. Men jag har faktiskt varit duktig, jag sparade 500kr från mitt senaste barnbidrag! Men nu är de borta haha…

Åter till mig och Hanna. Under bion trodde jag inte att jag skulle gråta så här mycket, eftersom man har redan sätt filmen. Ohboy… Jag och Hanna (även andra) grät väldigt mycket… Filmen var så sorglig och det var mäktigt att se filmen på sådan stor ”tv”! Ohgod… Jag grät bara under vissa tillfällen, haha… medans Hanna grät typ under hela filmen, sötnos! Verkligen sista scenen (när dem ”gifter” sig) så trodde jag att jag skulle kunde hålla mig från gråt! Men det var verkligen det jag inte kunde! Jag säger bara så här... jag tror jag inte har gråtit så mycket på en bio förut! Det var så sorgligt men i samma ögonblick så fint! Men som tur var det inte bara jag som grät, Hanna grät också! Jag lovar det var ungefär bara jag och Hanna som grät under sista scenen! Dem framför oss frågade till och med om vi var okej, haha… det kallar jag failat! Under filmen kollade dem inte bara bak en gång, det var några gånger! Men det var jättegulliga att dem frågade om vi var okej! Dem var även engelsmän, ännu gulligare!

Det var väl vårt lilla äventyr! Slutade med skratt, gråt, skvaller och mättnad! Alltså en riktigt lyckad kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: