NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Rogers, Arkansas

Kategori: USA

Blogg nummer två!

Påsken blev underbart bra! God mat, roligt sällskap (på dagen), massvis med onyttigheter och god dricka! Har även fått reda på vart i USA jag ska åka och min värdefamilj! Kan ni förstå!? Jag har fått min värdefamilj, jag trodde det skulle ta längre tid… men nej nej!

Familjen bestor av mamma, yngre bror, och en syster (ett år yngre än mig!)! Hon har även två älder systrar men dem bor inte hemma!
Jag har pratat jättemycket med henne, hon heter förresten Rylee (Jättegulligt namn!), hon verkar vara en jättetrevlig och söt tjej!
Ser verkligen framemot att träffa dem/henne! JAG VILL ÅKA NU! Igår var jag lite skeptisk mot USA resan… men nu är jag på igen! Ååå…. Jag vill träffa min värdefamilj nu!

Jaja… ska fortsätta kolla på Björn Gustavsson med lillebror! Blev en film kväll idag… har även tagit en ryggtablett så det är väl svaret på hur min rygg mår!



Så uppspelt hon är är jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: