NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

People ask me why it's so hard for me trust people. I ask them why it's so hard to keep a promise.

Kategori: EVERYTHING

Nu väntar jag bara på att min mat ska komma!!! Jag håller på att dö av hunger! Jag väntar även på min pingla! Puss på dig!

Idag har jag invigt mina hårprodukter, ohgod… mitt hår är wonderful! Jag även sovit underbart i natt! Kan vara för jag inte tog en lika stark tablett, haha…! Men får fortsätta knapra tabletter tills min rygg mår prima!

Oooh… vet ni en ”rolig” sak? Jag måste åka tillbaka till Kista och byta ut två bh:ar eftersom dem jag köpte igår är FÖR SMÅ!! ORKAR INTE……. Men får väl ta och tjata med Klara imorgon! Hihihi….

Ps. Min pingla missa just bussen! BRA JOBBAT... Ta nästa buss och börja gå 10min tidigare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: