NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Någon som fortfarande lackar?

Kategori:

Hej isglassar… hur står det till? Är ni kalla eller håller ni på att smälta bort?

 

Jag har det själv väldigt bra eftersom ikväll sover jag inte hemma, idag sover jag hemma hos min älskling! Älskar dig!

 

Vi kommer säkert ha det mysigt ikväll, göra lite läxor, prata, kolla på Partaj och äta bullar! Mm… matorgasm, haha..!

 

Alltså vad är alla grabbars problem? Bara för man själv inte kan umgås med dem när de vill/kan så blir dem alldeles tokiga, hallå? VÄX UPP! Jag blir inte arg när ni inte kan! Jag hittar bara på något med någon annan! Okej, jag blir galen om ni säger att vi ska umgås men det aldrig blir av!

 

Däremot om du frågor mig om vi kan vara nu på direkten och jag inte kan, så blir du fett sur. Hallå, varför blir du arg? Vi kan väl vara någon annan dag? Eller? Som sagt, VÄX UPP FÖRFAN…

 

Jaja… Nu ska jag inte klaga på er killar! Ni är underbara och gosiga… hur skulle jag kunna leva utan er? Det går inte, haha... Alla känner väl så? Hur skulle vi tjejer kunna leva utan er killar? Och ni killar känner väl samma sak? Hur skulle vi killar kunna leva utan er tjejer? Jag tror alla tänker så, oavsett kön!

 

Liten bildbomb... haha! BJUDER...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: