NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

LÅNGFREDAG

Kategori: EVERYTHING

Säger bara en sak! The Hunger Games är en grymt bra film! Men själv har jag inte läst böckerna men herregud, filmen är grym! Ni som inte har sätt den borde verkligen göra de under lovet, ni kommer inte ångra er! Jag som älskar skvaller och sånt hörde några tjejer säga att dem var besvikna eftersom det var jättemycket dem inte hade tagit med i filmen från böckerna, haha så därför är jag nöjd att jag inte har läst böckerna, haha… Så ni som har läst böckerna kanske blir besvikna men inte ni som inte har det, för filmen var grym! Jag är en tjej som inte kan gråta på bio men om jag hade kollat själv hade jag nog gråtit under hela filmen, det är en känslosam film… men kände tårarna komma några gånger under filmen!

Vad händer idag då? Idag är ALLA lediga eftersom det är LÅNGFREDAG! Imorgon är det påsk, påskägg? Eller är man för stor för sånt? NEJ! Man blir aldrig för stor för sånt!

Idag har jag har verkligen inga planer, jippi! Snart kommer rastlösheten fram, älska -.- Får väl komma på något med Theresa eller kanske vila ryggen (blev en väldigt ansträngade dag igår kväll), läsa lite, kolla på film, helt enkelt njuta av livet en sådan här fredag! Vädret är inte det bästa heller, grått och kallt (?) Får hoppas på sol imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: