NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

"I'm happy for you" The biggest lie you tell someone that you love, that loves someone else.

Kategori: EVERYTHING

Varför ska alltid vi nior få mest otur?!
Idag skulle minsann juden komma till oss och berätta om hur han upplevde förintelsen, men klart han blev krasslig! Han hade tydligen åkt in till akuten, stackarn. Det är inte så synd om honom!!!
Han förstörde min och allas andras dag!

Jag har varit så oerhört frustrerad idag, ena sekunden har jag varit på toppen och andra ögonblicket helt nere! Liksom, whatafuck… Vi tjejer är så galet besvärliga i en särskild period, haha… håll med mig!? Klart ni gör!

Min dag idag har varit skön vissa stunder men oskön andra (vilket jag redan nämnt). Klart man hade musikredovisning idag, gick väl bra?! Men fyfan vad du kan babbla, och då menar jag verkligen BABBLA… HÅLL KÄFTEN! Du tog flera grejer som jag skulle SÄGA, håll dig till de du ska säga och skit förfan i det jag ska säga, TACK!
Det gick också mig på nerverna idag! Att vissa folk inte kan begripa att man håller sig till sitt eget arbete först innan man snor någon annans jobb! HELVETE…

Som jag sa igår, sov jag hemma hos min älskling dagen före i dag, all kärlek till dig… Du förresten jag glömde min bok hemma hos dig. TA MED DEN IMORGON, TACK BABE!

Fick även hemkörning av Klara idag! Hon håller som sagt på att övningsköra eftersom hon är 16, ojojo... Hon var snuskigt bra… hon växlade bra och hade kontroll över bilen, good job girl!

Juste, mamma har sökt efter körkortstillstånd till mig nu! Så när jag får det blir det fort som fan ut i trafiken, yummie! Får hoppas de kommer FORT…
Mamma ba: ”Vi får hoppas på att tillståndet kommer till påsklovet så vi kan börja övningsköra!”
Jag (jag var nämligen lite smått arg när jag pratade!): ”Men du fattar väl att det tar oerhört lång tid att få det, eller?!”
Mamma: ”Jaha, ojdå! Men då får vi väl börja köra på parkeringar”
Så trots om vi inte har fått de innan påsklovet ska vi starta en smula med att åka ut på vägarna! HÄRLIGT!

Nu ska jag tjocka mig med DJUNGELVRÅL framför tv:n, LIVING THE DREAM - BJÖRN GUSTAVSSON


Elias Flower Power, Klara Klassisk och jag Asiat, härligt!


Fiiiinis... Du är mycket duktig på att köra i trafiken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: