NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

If we hate someone, we tell it without fear. If we love someone, we fear to tell. Strange but very true!

Kategori: EVERYTHING

Hej… som jag sa igår vet jag inte vad som är felet! Men jag sa även att jag inte skulle bry mig… så jag bryr mig inte längre! Skönt!

Idag har jag kämpat igenom denna dag med ryggvärk! Gick bra, kunde ha varit bättre… om man tänker bort ryggen har skolan varit riktigt mysig! Vi har varit en liten klass (som vanligt) idag, nice! Det har även varit sol och skönt…. Så man har varit ute väldigt mycket, alltid lika härligt! Har även blivit byren (stavning) väldigt mycket av F, haha…! Älskar att rida på andras ryggar (misstolka inte), det är nog det roligaste som finns! Haha… Ja, barn versionen finns fortfarande inne i mig, haha!

Har blivit besatt av Rumble! Så grrrrymt kul! Vi sitter och tävlar mot varandra hela tiden, även på lektionerna, haha
Våra munnar går såhär ”Vad har du?” ”hur mycker poäng har du?” ”Hur mycket har du nu då?” ”Yes, jag vann!”
Haha… Så går våra munnar hela tiden!

Efter skoalan idag var jag social med M! Vi spela rumble, prata och tog det lugnt! Gud, jag har verkligen saknat dig, baby! Vi gör en repris imorgon, eller vad säger du?

Jag fick även ett väldigt gulligt sms av en killkompis idag, alltså dööör! Haha…  

Jag och mamma har pratat om vad vi ska göra i sommar och det lytar åt att åka utomlands! Bara vi tjejor i familjen, mamma, jag och Theresa! Härliga puckar!

Ohoj… måste kila! Vill inte missa hela greys! Ska tjocka mig framför tven nu med en marabou kaka! Mmm… Marabou!


Awww...!


Mys...


Bjuder på denna crazy bild! tjingling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: