NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

I have a date tonight... With my bed. We are totally going to sleep together.

Kategori: EVERYTHING

Oj, jag har inte bloggat på ett tag. Tss, sorry?! Men jag har faktiskt också ett liv!
Vad har hänt då?

Fredags, umgicks jag med Klara, vi var ute och gick i 1h 30m. TPIS, gå INTE med Converse! Mina fötter skrek… Och det värsta var att jag missa bussen så det var bara att knalla hem från Brännbo till til, älska mina fötter, fyfan! Så sammanlagt var jag ute och gick 2h 15m. Var också med H senare på kvällen… Vi åkte till Valsta och umgicks med några. Det var väl min fredag!

Igår, var jag och T ute och gick, vi åkte ner till stan och lämnade CV till butiker och gick hem. Vi blev även kallade tvillingar igår, haha… Om vi ändå var de! Det blev H igår med…  Vi åt middag, köpte gifflar och sen åkte vi till min pappa och kollade på film! På bussen hem var jag så spyfärdig (men spydde inte)… och åka buss är inte bästa kombinationen när man är spyfärdig!

Idag, kollat på en awesome film, TAKERS! Alla som INTE har sätt den BORDE kolla på den! Varit ute på promis med T och även sprungit 4km + styrka idag! Alltid lika skönt… HÖG musik i öronen och bara ut… och jag gick ut eftersom jag var irriterad på mamma! Haa… så hon fick mig att tagga till springa, tack!

Nu ska jag fortsätta kolla på BB… puss!
Ps. Vet även vad jag ska vara på spexfotot nu på torsdag...! ÄLSKA!  



Kommentarer


Kommentera inlägget här: