NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Glad påsk!

Kategori: EVERYTHING

Sitter och väntar på att mitt gula nagellack ska torka och tillsammans med de är det hög musik på… Härligt! Väntar även på maten… ååå… mat! Jag är så hungrig, ni förstår inte! Jag skulle lugnt kunna äta upp allt mitt godis men vill inte förstöra min hunger genom att äta godis… Eftersom det som väntar är kött, potatisgratäng och bea… och det vill man äta med tom mage!

Idag är det påskafton. Glad påsk eller Happy Easter! Har ni fått mycket godis? Jag har fått godis även pengar (sen födelsedagspresent). Jag lovar, jag ska äta mig tjock! VI har massvis med godsaker hemma, godis, läsk, cider, mat, chips och någon god chokladpudding! Ååå…. Herregud vad gott!

Ikväll ska T och hennes kompisar dra ner till KC, skoj för henne! Vad ska jag göra? Kolla på film och äta mig tjock med godis eller kompisar? Det lär jag märka… Men just nu lutar det på film och godis eftersom jag är lite små seg och har rätt så ont i ryggen.

Gårdagen blev bra trotsallt! Vi hade kul, mycket skratt och prat! Alltid lika trevligt… J är en bra och väldigt underhållande kille… hahah… han har så oerhört skön humor! När man väl är med honom får man alltid ett gott skratt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: