NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Don't cry over the past, it's gone. Don't stress about the future, it hasn't arrived. Live in the present & make it beautiful.

Kategori: EVERYTHING

Vad ska jag skriva om? Killar? Kompisar? Skolan? Familjen? Himmel och jord? USA? Min värdefamilj? Grejen är jag vill skriva något men vet inte vad!

Imorgon blir det ut och jaga en keps till mig! EN BLÅ! Ni kanske undrar varför jag vill ha en keps, jo det är nämligen så att det kommer bli fett inne nu i sommar! Och vad gör man inte för att passa in? Uhh..? Och man vill vara ute i god tid, right?

Apropå att vara ute i god tid måste jag också hitta balklänning och skolavslutningsklänning… men det hinner jag nog göra innan juni, eller vad tror ni?

Theresa ska kanske ut med sina kompisar och själv är man stuck at home! Men får vara social med mobilen, smsa med massor och spela!
Älskar verkligen 2000-talet! Det finns mobiler, dator och internet, jaa… allt! ÄLSKA 2000-talet!

Vad händer på valborg då? Jag och K vet inte riktigt än vad som händer men vi har våra ideer…

BB… Jag tycker Marcelo är så jävla het! Är det sant att det finns fina killar i SVERIGE? Men han är ett svin men snygg! Kolla, här har man ett bra altenativ på att man inte ska gå efter utseendet, haha… jag gör ju de! Men man märker att det är fel eftersom Marcelo är snygg men ett svin!

Tyvärr är Amandus nominerad men får hoppas på att han inte åker på söndag!! För det är Amandus vi snackar om! Nej… han får inte åka! NEJ NEJ NEJ…

Ska börja vara social med min mobil nu, pussar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: