NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

BÄVERFULL

Kategori: EVERYTHING

Hej livlösa loppar!

Tänkte berätta om min gårdag. Vad hände igentligen? Jo, jag och Klara åkte in till Sollentuna för att handla lite kläder till Klara och kolla in Mikael Elias gymnasiet! Och jag har faktiskt inte sökt dit än men tänker verkligen göra de eftersom det tycks vara en skit bra skolan!

Jag sa till både mig och Klara att jag INTE skulle köpa något! Tror ni jag lyckades? NEJ… Jag kom hem med en blus och ett nagellack! Blusen var dock Klaras, hon skulle byta ut den mot en större storlek så jag fick den… TACK BEBIS.

Mikael Elias verkar vara en sån bra skolan! De var en liten och skön skolan, mycket trevlig rektor och alla verkade så himla gulliga! Mikael Elias fångde verkligen mitt hjärta!

Idag har jag varit hemma hos min älskling. Vi tog en LÅNG promenad med C och sen åt vi lite glass med banan och chokladsås! Härligt… Vi gjorde även spellistor tex. Sov lista och spring lista! Hade en mycket trevlig dag med dig, puss!

Har precis varit ute och sprungit! Gick bra, kunde ha gått bättre! Styrkan gick bra, sköööönt med styrka!

Senare ikväll ska jag ringa M och prata med honom, ska även kolla på BB och efter BB SKA jag sova!!

Imorgon ska jag på dejt med min andra älskling, vi ses imorgon, baby!

Ps. Idag fyller sötaste killen år! Min "lillebror" Tim! Grattis på 14-års dagen!

Kommentarer

  • Den som bor i din garderob säger:

    Sov nu! inget BB för dig idag. du vet att jag ser dig från mitt hem i din garderob. mihihihihihi

    2012-04-25 | 22:18:00
  • Rylee säger:

    Whos all these babies youre talking about? ahahaah, and M? :)

    2012-04-26 | 04:48:15
  • Hanni säger:

    ledsen att vi inte kunde leka idag älskling! <3

    2012-04-26 | 15:04:49
    Bloggadress: http://hannajacobssons.devote.se

Kommentera inlägget här: