NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

A girl can like a guy for a minute and remember him forever. A guy can like a girl for a minute and forget her instantly...

Kategori: EVERYTHING

Gud, jag längtar till påsklovet! För då ska jag nämligen få börja övningsköra, Oh My God… Det ska verkligen bli jättekul (hoppas jag), jag längtar sååå…
Tänk att sitta i framsätet och bestämma vart och hur bilen ska styras. Det kommer bli så mäktigt, eller vad tror ni?
Jag kommer ihåg när jag fick köras pappa bil, det var nog det roligaste man hade gjort på länge!
Under varför det är kul att köra en bil?
Men det finns säkert andra tonåringar som inte tycker om att köra bil, hur tänker ni? Nä, klart att alla är olika men hallå? Vem säger nej till att övningsköra? INTE JAG!

Har precis kollat på Breaking dawn, en helt okej film, blev dock väldigt rastlös under halva filmen, men kollade typ klart… Hoppade fram när det blev allt för tråkigt!

Vädret dra verkligen ner mig… är det ruskigt och grått blir jag tråkig och orkar inte göra ett piss! Men däremot om det är bra väder, sol och värme, är jag för det mesta på världens bästa humör!
Men de är så jag är. Vissa kanske gillar ruskigt och grått? Eller som mig, sol och värme?



A girl can like a guy for a minute and remember him forever. A guy can like a girl for a minute and forget her instantly...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: