NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

5 MÅNADER

Kategori: USA

Är jag redo för det här? Att åka till USA och vara från alla nära och kära? Hur kommer det bli? Kommer jag kunna vara stark? Om jag känner mig bra kommer jag få värsta hemlängtan… jag kan inte vara från mina föräldrar! Det är helt fel! Varför gör jag det här? Okej, jag vill göra det här! Värsta coola upplevelsen. Fast fatta hur nervös jag kommer vara! Herregud, kommer jag kunna lämna Sverige 1 helt år?! Är jag tillräckligt modig att åka? DET HOPPAS JAG!

Så fort jag tänker på USA resan kommer det många känslor på en gång! Ledsen, glad, nervös… aa, det är många! Det finns hur mycket som helst men jag kommer inte på alla! Vissa känslor kan jag knappt förklara!

Helt enkelt blir jag bara nervös… Dagen innan jag beger mig till USA kommer vara fruktansvärt! Jag vill verkligen inte komma till dagen då jag måste lämna alla!
Nu tänker jag njuta av de dagarna jag har kvar med mina nära och kära! Det är trots allt 5 månader kvar…

Kommentarer


Kommentera inlägget här: