NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

VADÅ LITEN?

Kategori: EVERYTHING

Jag hatar när ALLA säger att jag är LITEN! Vadå liten, jag är faktiskt 15 år. Jag får köra moppen, jag är byxmyndig, kallar ni det litet? Nä...... Inte det minsta! Okej, kan ju hålla med om att jag inte är så stor, men jag är fan heller inte liten!
Blir fett med arg om man frågar mamma om jag får köpa något så får man till svar "Men Felicia, du är för liten, du är bara 15!" Gaahh... Då spricker jag! Alltså vaaaa?! Vadå liten? jag fattar inte, kan alla bara sluta säg att jag är för liten, ska jag börja säga "Nä, ni kan inte köpa/göra det för ni är för gamla?" Tror inte ni skulle tycka de var roligt då, eller skulle ni de? NEJ!
Och nästa sommar ska man ju börja gymnasiet, det kallar jag inte direkt litet och jag fyllar ändå 16 år om typ 5 månader, glöm inte de! Jag blir bara äldra och äldre. Men fatta att man vill ha dyrare och roligare saker när man blir äldre, så sluta bara säg att jag är liten, jag är inte för liten för vissa saker!

Detta var ett inlägg om att jag inte är liten! Men det är säkert inte bara jag som känner såhär, eller är de?

Pussar Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: