NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

vad hände

Kategori: GUEST BLOG

Idag kan jag kalla mig själv AWESOME!! Jag har städat mitt rum, tvättat kläder, fixat disken och lämnat lillebror till bussen, man hinner med ganska mycket om man bara vill. Plus att min säng är bäddad för typ första gången på hundra år, applåder till Theresa.

Idag kanske pappa kommer hem sent vilket betyder att jag kanske måste göra middag, ska bli kul eftersom att jag är rädd för spisen!

Är det något jag vill ha/behöver så är det Daniel Paris kokbok, han säger själv att det är en "första hjälpen i köket" vilket låter ganska galant för mig.

Idag blir det finbesök hemma hos familjen Rauhala, lillasyster Felicia kommer hit! Kommer bli kul så länge hon är lugn och snäll annars blir det en tur ut från balkongen.

Puss Theresa

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Bästa inlägget!

    2011-09-07 | 18:18:11

Kommentera inlägget här: