NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

PUDDING

Kategori: EVERYTHING

Hej svejs!

Idag har skolan varit rolig som vanligt, eller? Vi har haft många lektioner idag men det spelar ingen roll huvudsaken man tog sig igenom hela dagen till sista lektionen som är IDROTT! Idag hade vi orientering, vilket var super kul! Har alltid tyckt orientering suger, men idag fatta jag hur man håller en karta och allt, så det var kul! Jag och mamma funderar på att kanske börja på orientering, vilket skulle vara toppen kul! Men vi får se.

Vad har hänt mer idag?
Jo juste, skulle vara med Madeleine idag efter skolan men så blev det inte, för hon skulle bort. Men ska jag berätta en hemlighet? Det var ganska skönt att vi inte var för jag var väldigt trött idag efter skolan.
juste, idag på spåket gick jag och Madeleine in i ett rum och bara snacka, vilket vi INTE fick göra men det var sååå jävla roligt. Vi prata mest om två speciella killar, men vilka tjejer bara INTE om killar? Men det lilla roliga Madeleine sa var,
M "Tror du han är tsm med någon?"
F "Nä, det tror jag inte!"
M "Det tror jag, han är ju jätte fin, så det skulle inte förvåna mig om han har hittat någon snygg PUDDING i hans nya skola!"
F "Hahaha....... PUDDING, Hahaha....!"

Vilken söt sak man har till kompis! haha...

Så, ska kolla lite på TV nu, byebye

Kram Felicia

Ps. Ses imorgon Therésa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: