NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Madeleine

Kategori:

Pratade just i telefon med min BÄSTA KOMPIS Madeleiene, och det skriker om saknad! Imorgon kör vi, GIRL!
Jag och Madeleine har ALLTID så kul, om båda är trött sitter vi bara tysta och gör inget, men det är riktigt najs det med! Så det jag vill säga är att det aldrig blir någon pinsam tystnad som det brukar bli om man är med någon man knappt känner, det är ju bara katastrof!!!
Imorgon ska jag och Madeleine faktiskt vara, för ska till skolan imorgon! YAY!! Ska hämta Madeleine imorgon bitti, det var ett tag sen, hehe....
Idag när vi pratade via datorn ville hon gå till skolan imorgon men sen när vi pratade i telefonen så frågade hon om jag inte kunde komma och hämta henne, vilken tjej! Hon är ganska hård med att gå till skolan men ibland blire "Felicia, kan du inte komma och hämta mig istället, orkar inte gå, hehe...!" Så är hon, kärlek till henne!

Men ska gå nu, men vi ses!

Pussar Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här: