NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

luktar din halsduk bröd Felicia?

Kategori: EVERYTHING

Idag slutade vi klockan 2, eller aa.. sista lektionen, vilket var idrott, började klockan 2 men idag på idrotten skulle vi bara gå till hällsbosskogen och ta närvaro och sen gå hem, men jag och Madeleine tog såklart min moppe så vi slutade 2, gud vad skönt! Då har man mer tid att plugga till provet nu till på tisdag! yay, verkligen yay! Men om jag ska vara ärlig så ska jag börja plugga nu så jag får ingen mer tid till det! Eller jo, jag behöver inte göra något annat arbete, är klar med typ allt! Så det kan man verkligen säga YAY till!!!!

Haha... Idag på lunchrasten skulle jag och Madeleine åka till St. Per och sätta upp några lappar, så vi stressa lite när vi åt, eller aa Madeleine gjorde de inte jag! Men hon stressade mig. Men iallafall, jag hade typ två mackor kvar när Madeleine ville gå så jag var tvungen att smuggla ut mina mackor i min halsduk, för vi får inte äta utanför matsalen, töntig jag vet!
Så nu luktar min halsduk bröd, mysigt eller hur?
Haha... det var så kul! Så vid moppen stod jag och trök in mackorna i munnen, ååååå... Jag älskar knäcke mackorna i skolan, speciellt pippimackorna! Dom kan jag äta hur många som helst! hehe... tjockis jag vet!

Åååå... Idag fick jag en tjock tidning av Pernilla (en gymnasie kvinna som finns på skolan) på skolan, och den heter Framtidsvalet, tror jag! Men jag älskar tidningen, den är så fin! Så man fastnar för den.
Så på engelska/svenska lektionen idag blev det att sitta och läsa tidningen! Det var sweet!

Men nu ska jag ta tag i NO! BAJ BAJS! 

Pussar Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: