NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

logga ut från min FB

Kategori: EVERYTHING

Hej hej alla!!

Nu känner jag suget för blogga igen, behövde bara lite "paus" hehe...!

Men nu ska jag berätta min dag! Idag har det varit en ganska chill dag i skolan, lite jobbigt har de också varit, jo juste jag har varit väldigt irriterad på Emil idag och mig själv hehe...!! För det hände en liten eller aaa en rätt stor sak!
Idag när vi hade svenska lektion gick jag in på fb på datorn och när jag skulle logga ut så kunde jag SÅKLART inte, faaaaaaan! Så då tog jag Emils "personliga" dator och logga in på fb där, för trodde om man logga in på någon annans dator så borde man logga ut på alla andra datorer (trodde jag iallafall), men så var de tydligen INTE. Så när jag ska försöka logga ut på Emils så gick det såklart inte heller, så nu är han inloggad på min fb och VÄGRAR logga ut! Så ni kan ju förstå hur jobbigt det är, men ändå lite kul. Det ser ju ut som jag skriver med mig själv hela tiden, hehe... FAIL! Så ni kanske fattar att man har varit lite irriterad idag!

Men det är ju inte det ÄNDA som har hänt! Vi hade kemi idag, och idag på kemin labbade vi med något, men det är inte de som är det roliga, det började nämligen "brinna" lite i Madeleines grupp så Gabriel började stampa på elden medans alla stod och skratta, stackarn, hehe.... Men det var så kul!

Det var min lilla dag!

Pussar Felicia



Martin och jag på kemin!



Madeleine posar för fullt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: