NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

läxorläxorläxor och bara mer läxor!

Kategori:

Hej alla söta små gosaker!

Idag har skolan varit helt okej (för att vara den längsta dag på hela veckan) och det är ju skönt, bara lite trött lite då och då, men det ordnade sig. Har också varit på lite piss humör, så har kommit med lite otrevliga kommenterar lite här och där, men sånt är livet, right? Vi eller JAG hade min "första" riktiga bild lektion idag, var så jäkla skönt att bara sitta och rita lite, det var mys!

Idag efter skolan blev de KLARA! YAY! Vi var lite onyttiga till mellanmål idag, det blev nämligen GLASS! MUMS! Sen blev det göra lite läxor och sen hoppa iväg till Klaras match, vill gärna kolla men den sluta så sent och jag har läxor att göra! Men vi säger LYCKA TILL PÅ MATCHEN, KLARA!

Men låt se, nästa vecka har jag so inlämning, no prov och svenska inlämning, men svenska inlämingen har flyttats fram till denna vecka (V.38), kul fucking jul! Men är klar med den, men iallafall. Vi har också två bokrecesioner som ska in V.45, är klar med en men måste göra en till, kul! Men gud, jag får ju inte glömma att nu på torsdag eller fredag ska kemi:n in, alltså en labbrapport, mmmmm....... Mer läxor! Men är "snart" klar med den! ORKAR INTE! Juste nu på fredag har man Examination i orientering! Det är väl det ÄNDA jag ser fram emot! Och jag får absolut inte glömma min och Madeleines redovsning vi har nu på torsdag i svenska, men det är bara att läsa, så det är inte så mycket att göra!

Men nu ska jag ta tag i allt istället för att sitta här och skriva!

Pussar Felicia



Denna glass skål innehöll glass, chokladsås, vaniljsås, banan och bär! Låter inte det gott, det var iallafall gott!



Här har vi världens finaste Klara! Kolla in hennes och Madeleines blogg, http://www.klaraochmadde.devote.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: